2015年2月18日 星期三

Vagabonding: An Uncommon Guide to the Art of Long-Term World Travel by Rolf Potts

Vagabonding: An Uncommon Guide to the Art of Long-Term World Travel
by Rolf Potts
Vagabond,中文解「流浪漢、浪子、流氓」。書面副題都提到,書中提及係一個長時間(四個月到兩年)的旅行。一般人心中,就係那些不務正業、「廢青」嚮往的生活。

呢本書,其實唔係好推介。原因係內容上好似東拼西湊,將好多不同的資源放到書中。不推介本書,但我推介亦嚮往書中的做法,亦打算去實踐。Vagabond 的理念不只在於旅行、觀光,而係一種生活態度。一提到放下工作、家人,離開自己居住的地方,就會俾人覺得係大逆不道。

許多人都會覺得旅行要用好多錢。無錯,你必須支持到自己的生活。但另一方面,生活係唔係真係需要咁多外物?簡約(Simplicity)係其中一樣Vagabonding 要做到的事。不論人、事、物,根本不需要擁有太多,足夠就可以;而足夠與否,在於自己是否知足;心靈滿足大於物欲的滿足,從未知的世界,認識自己。

正正大多數人都將「旅行」等同「消費」,一般人唔會去一個長時間旅行,更會覺得係一個奢侈的行為,會因嫉妒(或自認為善意)去打擊長時間旅行者的念頭。

自己一直都想放眼世界,但直到遇上你,我一度打消呢個念頭。我知道你喜歡安穩,又有家庭的包袱,所以一直都承諾唔會出國,因為你比我的夢想更重要。

你離開,出國的念頭再次湧上心頭。但今次唔係為自己的工作、事業,而係去反思下生活的意義。Vagabonding 與旅遊不同之處,在於旅程中重新審視自己。

要有呢個打算,第一件事係唔可以咁易俾人左右。之前一直為你打算,也許,我應該開始計劃去尋找失落了的自己。


沒有留言 :

張貼留言